Söndagar

Ni vet hur jag sa att jag gillar söndagar, de blev just ännu lite bättre.

Om ni inte redan tittar på Bones, vilket ni borde för det är en väldigt bra serie, så är det dags att börja nu. Ikväll dök nämligen Angelas ex Roxie upp och så vitt jag har förstått så kommer hon att vara med i ett antal avsnitt till. Jag har faktiskt lyckats hålla mig undan från de flesta spoilers om det här så jag vet inte vad som kommer att hända. Men vad vi vet än så länge är att Angela och Roxie hade ett väldigt intensivt förhållande under ett år i college och att Angela krossade Roxies hjärta när hon gjorde slut. Deras vägar korsades ikväll igen när Roxie blir misstänkt för mordet på en konstnär som hon arbetade med. Det blir snabbt tydligt att Roxie inte har kommit över Angela och Angela erkänner också att hon fortfarande har känslor för Roxie. De kysser varandra i slutet av avsnittet och fortsättning följer nästa vecka...

Angela (Michaela Conlin) och Roxie (Nichole Hiltz)

Sedan kan de som klarar av att titta på Nip/Tuck, den är lite för extrem för mig, se Portia de Rossi i ett förhållande med Sean's ex-fru Julia. Jag har läst en del om det och, mot bättre vetande, sett en del klipp från serien så jag kan bara förbereda den som vill titta på att det kommer att bli lika galet som allt annat i serien. Men det kanske är värt det för att få se Portia på tv varje söndagkväll.

Olivia (Portia de Rossi) och Julia (Joely Richardson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0