Side Note

Long time, no see.
Sorry, livet kommer i mellan ibland, och det är inte bara daytime television jag har ägnat mig åt. Tydligen har jag också glömt hur man pratar svenska under den här tiden.
Ville bara säga att jag kommer att se fram emot söndagkvällarna från och med nu. Söndagskvällar brukar vara den där tiden när ångesten sätter in och man vill dra ut på kvällen för att den nya veckan inte ska börja. Men nu finns det i alla fall en anledning att se fram emot kvällen, eller snarare tre anledningar:

 Temprance Brennan (Emily Deshanel)
Lilly Rush - cold-case photo Lilly Rush (Kathryn Morris)
27chmhpic.jpgOlivia Benson (Mariska Hargitay)

Tre av mina favorit tv-damer på rad efter varandra. Först Bones klockan 20 på trean, sedan Cold Case följt av Law and Order: SVU på kanal 9. Inte bara är de tre av mina absoluta favoritkaraktärer på tv men min kriminalseriefetisch lär också bli grundligt tillfredsställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0