Jag längtar

Första trailern för sista säsongen av The L-Word som börjar den 18 januari:
Själva trailern är lite konstig men jag längtar ändå efter den nya säsongen. Serien har sina brister men det är i alla fall en serie där huvudfokus ligger på flator. Det är mycket drama och kanske inte helt lätt att identifiera sig med Hollywood-livet. Men det är ändå tjejer som gillar tjejer som får mest tid i rutan. Man behöver inte desperat leta efter mer eller mindre synlig subtext som i Xena eller Gossip Girl (jag har hört att en del ser sånt där), man behöver inte nöja sig med någon enstaka kyss här och där när kanalerna vill höja tittarsiffrorna inför mätningar á la Vänner och man behöver inte riskera att bygga upp förhoppningar om en intressant storyline som sedan krossas lika fort á la "you know who".
Så jag ser fram emot en sista säsong med en massa flatdrama och kommer säkert att sörja när det är över, för då ser det lite tomt ut.

 För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer
Postat av: Adriana

Ah The L word....en av mina absolut favoritserier, det är inte så långt kvar iaf. Ska bli mycket intressant att se vad de gör av den sista säsongen. Jag tillhör en av de som vill se Shane och Carmen...så ja pleeease! Annars vet jag inte riktigt vad jag förväntar mig just nu, men grymt skoj ska det bli iaf!

2008-11-11 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0