Venice

Jag vet att den här bloggen är lite övergiven, men jag tänkte bara tala om att det nu finns ett premiärdatum för Venice. Den 4:e december är det dags att ta sig till www.venicetheseries.com för att se det första avsnittet.

Under tiden finns det nu en promo som ser riktigt lovande ut

Venice The Series - Season One - Teaser from Venice The Series on Vimeo.

För att jag ska gilla den så krävs det bara att Crystal och Jessica är med, och hur bra ser inte de ut i den här videon? Men de har ju också lyckats få med ett helt gäng andra talangfulla och inte helt oattraktiva skådespelare, en del är kanske starkare på talangsidan medan andra får lita till sina yttre egenskaper för att locka fansen. Jag har vissa tvivel om några av Days of our Lives skådespelarna som blev inblandade på slutet, men jag väntar med min bedömning tills jag faktiskt har sett vad de kan göra.

Anyway, om jag lyckas ta mig samman så kommer jag säkert tillbaka med mer information längre fram men under tiden så har ni i alla fall något att titta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0