Er önskan är min lag

Även om jag är en dålig bloggare så måste jag ju respektera mina läsares önskningar och den här gången är det ganska lätt eftersom det här är ett ämne som jag vet alltför mycket om. Otalia tar så mycket tid i min hjärna för tillfället att det inte finns plats för så många andra bloggämnen så det är klart jag kan skriva en liten uppdatering om dem.

Så...det sista jag skrev handlade visst om veckan efter bröllopet vilket betyder att jag ligger lite efter så för att det här inlägget inte ska bli kilometerlångt så ger jag er de viktikaste videorna från veckorna efter Jag säger bara; jordnötssmör, konfrontationer...handlotion, parmassage, skogspromenad och handhållning, vissa scener är lite frustrerande men det är absolut värt det...


Enjoy...jag återkommer med mer detaljerade kommentarer om förra veckans avsnitt.

Om någon inte hade räknat ut det vid det här laget så anser jag att Guiding Light bör räddas
user posted image

Kommentarer
Postat av: tjoho

Äntligen lite updates! tack!

2009-05-26 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0