L-Word retrospective

Ni vet hur jag försökte förklara nåt om The L-Words avtryck igår och svamlade på om hallucinationer?

Om ni vill ha en bättre sammanfattning så ta och titta på den entimmes dokumentär som visades innan sista avsnittet i USA i söndags. Det är en mycket värdigare tribut till serien en själva avsnittet .Med kommentarer från nästan alla som var involverade i serien, inklusive Erin Daniels, och massa "behind the scenes footage".
Ta och leta reda på den om ni inte redan har sett den.

Om ni ändå inte får nog av The L-Word eller om dokumentären får er att inse att ni faktiskt kommer att sakna serien så finns det ännu lite mer på showtimes hemsida. De kommer tydligen att lägga upp en förhörsinspelning varje dag, där vi får se Lucy Lawless (vilket förstås är tillräckligt för att få mig att titta) förhöra tjejerna en och en om Jennys mord. Än så länge har jag bara sett förhöret med Tina och jag kan bara säga att ni tittar på egen risk, det är minst sagt obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter dokumentären? Vet du vart man får tag i den?

2009-03-12 @ 17:18:52
Postat av: Susi

Den heter bara "The L-Word Final Special". Jag hittade den här http://www.mininova.org/tor/2371378. Inte för att jag uppmuntrar illegal nedladdning förstås ;)

2009-03-13 @ 10:37:41
Postat av: Frida

Haha nej nej, givetvis inte. Men det är ju bara att veta. rent så där hypotetiskt.

tack =)

2009-03-13 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0