De gamla goda tiderna

Tv400 har börjat om med första säsongen av The L-Word och, även om jag hade hoppats att de skulle fortsätta med den sista säsongen, så är det ganska trevligt att påminnas med den gamla goda tiden. När allt var nytt och fräscht och spännande, när Jenny var ung och naiv och inte hatade av någon och både Dana och Marina fortfarande var där. Man kan dock konstatera att Alice alltid har varit lika söt och rolig. Vad jag inte saknar alls dock är allt heterosex, när serien först visades och jag spelade in varje avsnitt så brukade jag stanna videon varje gång Jenny och Tim hade sex. Det sparade lite utrymmen på banden i alla fall, ha ha.

I mer moderna tider så finns det fortfarande chans att se något nytt från The L-Word. Hittills har jag varit ganska negativt inställd till förhörsvideorna men det förändrades lätt den här veckan, Rachel och Lucy i samma rum WHOA!  Där skulle det göras en spin-off istället.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Följa varandra med bloglovin?:) Gillar verkligen din blogg. Önskar jag kunde lägga till dig nu på direkten men bloglovin verkar lite nere just nu.

2009-07-02 @ 03:05:08
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Saga

"Intressant med potatisprotein.. Blir faktiskt sugen på att kolla om man själv kan äta det.

2012-11-02 @ 09:05:25
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0