Simmone Jade MacKinnon

Har jag någon gång berättat om min kärlek för Simmone Jade MacKinnon?
Det har jag säkert men på sista tiden har jag haft lite McLeod's nostalgi och det har fått mig att återupptäcka henne lite grann. Detta ledde till lite youtubesurfning där jag har fått glädjen att se henne i en del andra roller hon har gjort.
Den här kvinnan har varit med i en del konstiga, för att inte säga dåliga, filmer och tv-serier.
Deep Shock, där hon spelar en forskare som är övertygad om att smältning av polarisen inte beror på den globala uppvärmningen utan på gigantiska elektriska ålar som vill ta över världen vilket hon förstås också har rätt om, är kanske ingen höjdare. Baywatch Hawaii har jag inte riktigt förmått mig att ta mig igenom än, men det kan kanske vara värt det.
Submission var väl inte heller någon höjdare men det var absolut värt det för att få se henne som dominatrix. Jag förstår mig egentligen inte på hela dominatrix grejen men insåg snabbt att om det var Simmone och med de där kläderna så skulle jag också snart hamna på golvet.


Men jag ska inte klaga alltför mycket på det här urvalet, hon kanske har gjort precis det hon har velat och då är ju det jättebra. Jag har en del kvar att se också innan jag kan göra en full bedömning och vi får väl se vad som händer nu när McLeod's är slut, hoppas att hon får några bra jobb så man får chansen att se henne på skärmen snart igen.
Men i vilket fall så kommer hon nog alltid att vara Stevie för mig, hon gör den rollen perfekt. Den där kombinationen av tuffhet och självständighet på utsidan men samtidigt en sårbarhet på insidan är väldigt attraktiv. Sedan skadar ju inte de rent fysiska attributen heller och gången, hur hon sitter, kläderna (ja, jag har en svaghet för cowboyhatten)...tja, som ni förstår har jag mina anledningar. Men vem skulle inte ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0