Side Note

Som om det inte vore nog med två L-Word avsnitt på måndagar så är nu också Liz Feldman tillbaka med en ny säsong av This Just Out with Liz Feldman (hennes vloggnamn är ju till och med längre än mitt bloggnamn) och i de första två avsnitten har hon haft besök av L-Word skådisar. Förra veckan var Kate Moennig med och idag hade hon Uh Huh Her (Leisha Hailey och Camila Grey) på återbesök. Mycket bra avsnitt idag, Liz är så rolig och hur söt är inte Leisha när hon bara fnittrar åt allt som Liz säger. Hon var på besök på deras turnébuss och sedan intervjuade hon dem hemma i köket som vanligt. Leisha berättade också lite om den här fängelse spin-offen, eller egentligen sa hon inte mycket som vi inte redan visste men hon pratade i alla fall om det. Jag är fortfarande tveksam till hela fängelsekonceptet, eller inte i allmänhet för jag älskar Bad Girls, men jag vet inte riktigt hur bra jag tror att det kommer att bli. Dessutom är det så vitt jag förstår än så länge bara ett pilotavsnitt som har spelats in och det är fortfarande osäkert om det kommer att bli en serie av det, det var i alla fall vad Sarah sa. Anyway, kolla in Liz om ni inte redan har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0