The L-Word s06e03

Det verkar som att de samlade kritikerna är eninga om att det här avsnittet levde upp till sitt namn, LMFAO, och jag kan bara hålla med. Det var ett av de roligaste avsnitten någonsin, allas reaktioner på Shenny var hysteriskt roliga, och Alice's ansiktsutryck var något av det bästa jag sett. Jag har alltid gillat Alice och Leisha men det är nog ändå först den här säsongen som jag verkligen har börjat uppskatta hennes talang på riktigt.
Och Jennifer Beals skratt, swoon, och Rachel Shelley, wow... för fullständiga meningar är ju onödiga.
Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om Jenny och Shane, jag har svårt att bestämma mig för om jag gillar att se dem tillsammans eller inte. Vad tycker ni?


Men generellt kan jag säga att jag verkligen gillade avsnittet. Egentligen vet jag inte vad jag kan säga om det som inte redan har sagts så i fortsättningen kanske jag bara borde hänvisa till Scribegirrrl, ingen kan få till orden som hon.

Kommentarer
Postat av: emma

Det här avsnittet gick så fort. Men det var dock hysteriskt roligt att se reaktionerna. Det är inte ofta en episod kretsar så mycket om bara ett ämne.

Jag är ett fan av den oväntade kombinationen, de kommer lyckas... ett tag.

2009-02-05 @ 19:41:31
URL: http://emmakmh.blogspot.com
Postat av: Charlotte

själv tycker jag bara att det är läskigt att se shane med jenny... vet inte varför. det är som att dom är systrar så jag blir lite illamående. shane ska ha någon annan tycker jag. själv gillade jag inte avsnittet så mycket, älskar L word men detta avsnittet var ingen favvo. Mitt favorit är från förra säsongen när dom spelar basket mot papi och hennes vänner, det var fan det roligaste jag sett i mitt liv! :D:D:D

2009-02-06 @ 13:38:47
URL: http://lesbian.blogg.se/
Postat av: Susi

Tack, tjejer för kommentarerna! Det är trevligt med lite feedback ibland. Jag håller med Charlotte, basketavsnittet var också ett klassiskt humoravsnitt.

2009-02-06 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0