My eyes, my eyes

Ni vet att jag berättade för er om Hem till gården för ett tag sedan, förlåt!!! Jag hoppas verkligen att jag inte lockade någon att börja titta. Det som hände idag kan bara beskrivas som eeww, my eyes, nej,nej,nej! Jag förstår att man kan vara ung och förvirrad, osäker på sina känslor eller överväldigad av dem och att det kan leda till att man gör dumheter. Men en sådan dumhet kan inte vara att hångla med sin flickväns pappa och under inga förhållanden med Cain Dingle.

Men nu är det här en såpa och sådana saker kan hända på såpor det borde man vara förberedd på, men ändå att se Jasmine med Cain kan ha skadat mig för livet. Cain är som sagt inte bara Debbies pappa utan han är också en vidrig, elak, ful, småkriminell typ som tydligen kan göra vad som helst för att skada sin dotter.
Jag visste att det skulle sluta illa, men det här måste ändå vara något slags rekord i krossandet av flators tv-drömmar.

Eftersom jag trots allt inte riktigt kunde ge mig gjorde jag misstaget att kolla upp fortsättningen på youtube, jag kan bara säga att om ni inte är masochister så sluta titta nu eller, i bästa fall, tacka er lyckliga stjärna till att ni inte slösade tid på en såpa till att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0