Några olika tankar

Några olika funderingar:

1. Lucy Lawless på The L-Word
Lucy skrev i ett inlägg i bloggen på hennes oficiella hemsida igår att hon just har spelat in ett avsnitt av CSI Miami, coolt det ska jag hålla utkik efter. Men kanske ännu coolare är att hon också uppmanade fansen att hålla utkik efter henne på The L-Word i framtiden. I framtiden måste ju förstås betyda säsong sex och med andra ord våren 2009 i USA. Intressant också att om man tittar på nästa källa http://www.ausxip.com/ så får man också veta att hon från början erbjöds rollen som Marina men att de sedan gav den till någon annan. Nu verkar det dock däremot som att hon kommer att dyka upp i någon form under sista säsongen av serien och Lucy och Xena fans över hela världen får ännu en anledning att tycka att hon är den coolaste kvinnan på planeten. Det kan väl kanske finnas fler kandidater till den platsen men det coola är att hon aldrig glömmer den där gigantiska delen av hennes fans som fortfarande drömmer om att se mer av den där sidan av Xena som bara antyddes i serien.

2. Lindsey ute ur garderoben
Det har väl egentligen inte jättemycket att göra med något jag har sett på sista tiden förutom att jag förstås läste det på skärmen. AfterEllen, och en massa andra internetsidor men vi vet ju alla var jag får all min information ifrån, skriver om hur Lindsey Lohan igår i en radiointervju bekräftade att hon och Samantha Ronson har varit ett par länge. Nu var det väl inte någon större överraskning för någon, men ändå, good for them. Hoppas att de är lyckliga och att det är sant som de säger att Lindsey har varit mer välfungerande sedan hon träffade Sam. Jag har aldrig varit något större fan men det är alltid så tragiskt när dessa unga, främst, kvinnliga stjärnor går ner sig så mycket. Den där kändisvärlden är galen med paparazzis överallt och säkert vilda fester som säkert lockar ungdomarna men man vill ju ändå på något sett att att människor ska må bra och inte förstöra sina liv. 

3. Yaiya bland de 36 sista
Slutaudition på Idol den här veckan och Yaiya klarade sig vidare från första dagen, även om vi fortfarande inte har fått se henne sjunga på scenen. Tur att internet finns då. Jag håller tummarna en dag till då ;-)

Men hur irriterande är det att tv 3 har bestämt sig för att visa Top Model på precis samma tider som Idol. Vad är meningen med det? Förut visade de ju alltid Top Model klockan 21 på onsdagar men jag antar att de vill konkurrera med Idol. Irriterande i alla fall för nu missar jag Top Model. Alla vet ju att jag gillar att titta på snygga tjejer men det är ändå intressantare när fokus ligger på talang och inte drama. Dessutom är ju inte fyrans dokusåpa helt utan ögongodis heller, förutom Yaiya så måste jag erkänna det nu att jag har en liten, liten crush på Laila. Jag vet, jag vet, juryn är fienden men det är nåt med det där leendet och de där ögonen, jag kan inte hjälpa det, dessutom behöver man ju inte oroa sig för att hon blir utröstad.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer
Postat av: LindaLove

åh du borde skriva mer om Yaiya, hon blir bara vackrare dag för dag..

2009-08-30 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0