Jill, Karman and Dara getting somewhere

Idag är en sorglig dag för Sarah meddelade i veckans B.L.W.E att efter att de har vloggat om det sista avsnittet av L-words första säsong i slutet av september så kommer WGN-gänget att lägga ner sin vlogg. Vilket betyder att de bara är bara några få avsnitt kvar innan det är slut på minnesvärda scener som de här:
( Om ni vill se fler fanvideos så kolla in de här kanalerna http://www.youtube.com/user/charlie2288 och http://www.youtube.com/user/madnesszoe )

Jag visste förstås att den dagen skulle komma, man har förstått att det är mycket arbete med att göra en vlogg och det är klart att de (kanske särskilt Jill) någon gång skulle komma att känna sig tvugna att lägga mer fokus på nåt som det faktiskt kan tjäna pengar på. Men ändå, det är mindre än ett år sedan som jag upptäckte WGN men det kommer ändå att kännas tomt att logga upp och kolla in en ny vlogg varje vecka. Jag har svårt att förstå att jag för ett år sedan inte ens kände till AfterEllen, aldrig hade hört talas om South of Nowhere och därför först inte var intresserad av att se We're Getting Nowhere. Men så en dag hade jag sett alla Sarah och Lori's vloggar och jag hade tråkigt och tänkte därför att jag kunde kolla in ett avsnitt av WGN ändå. Och sedan var jag fast, även om jag aldrig hade sett serien de pratade om så skrattade jag ofta så grät under de där första maratondagarna. Men så här efter 40+ vloggar så tycker jag fortfarande att de första var bäst, den där spontana amatörkänskan har försvunnit lite efterhand, vilket inte betyder att de sista vloggarna har varit dåliga. Jill, Karman och Dara vet fortfarande hur de ska få oss att skratta med sina kvicka kommentarer och helsjuka reenactments. De kan såga serier som ingen annan och det blir tråkigt att se sista säsongen av The L-Word utan att fundera på vad "The Terrible Three" kommer att säga om det.
Men som sagt det var väntat så vi får väl önska dem lycka till och vänta på vad de har att bjuda på i framtiden. Jill ska väl i alla fall göra en resevlogg med Cathy DeBuono så då får vi i alla fall se henne där så småningom, och Karman och Dara fortsätter ju att jobba för AfterEllen.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0