SON is back

Ja, efter mycket tjafs, uppskjutningar, och allmän dåliga behandling av fansen så är South of Nowhere nu tillbaka med sina sista 8 avsnitt. Anledningen till att man sköt upp avsnitten var ju enligt kanalen att man ville ge serien ett ordentligt avslut så nu är förväntningarna höga på de sista avsnitten (om man bor i Frankrike eller pratar franska så vet man kanske redan allt det hät för där har avsnitten redan visats). Men jag kan inte säga att jag var jätteimponerad av det första avsnittet. SPOILER VARNING om du inte har sett avsnittet än men planerar att göra det så läs inte vidare.
foto de southof_spashley en 9/05/08
Det började gulligt med att Spencer vaknar i Ashleys säng och de är båda så glada att de är tillsammans igen. Också gulligt när Spencer kommer till skolan fem timmar försent och stöter på sin mamma som inte är arg för att hon har varit hos Ashley hela natten. Men sen blir det mest tjatigt för Ashley och Spener ses inget mer på hela avsnittet, de pratar bara i telefon med varandra. Och vem bryr sig egentligen om ifall Kyla kan sjunga eller vad Aiden tänker plugga. Lite roligt dock att se Kate French igen, hon spelade ju Nikki i The L-word men nu är hon tillbaka som den söta college tjejen som Aiden dejtar. Glen, vem bryr sig? Och den där slemmiga managern eller vad han är måste försvinna, men det ser man ju var den historian kommer att leda. Kyla kommer att få drogproblem och han kommer säkert att utnyttja det för att hänga ut henne på nätet. Så mycket mer känns det inte som att det hände i det här avsnittet men jag ser ändå fram emot att se fortsättningen. Jag ser också fram emot att se Jenn och Dee kommentera den här säsongen i sin vlog på AfterEllen, Come With Me if You Want to Live. Om ni inte har sett de här tjejerna måste ni kolla in dem, de är väldigt söta och roliga även om de är lite röriga ibland och jag inte alltid fattar vad de pratar om.

PS. K, eftersom du frågade, just nu tittar jag på South of Nowhere här

Och, ja jag anser fortfarande att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart någonstans kollar du på SON ? Kan man ladda ner det någonstans ? Din blogg är jättebra btw ^^ <3

2008-10-14 @ 20:47:48
URL: http://elisabetsofia.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj såg inte att du skrev det längst ner, men undrar fortfarande om du vet om det går att ladda ner ? Hehe..

2008-10-14 @ 20:48:38
URL: http://elisabetsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0