Man tittar på nyheter för att få veta vad som händer i världen

Så är det förstås och jag tittar också på nyheterna för nyheternas skull. Men när det bara handlar om ekonomi och hur dåligt det går för världen så kan det vara trevligt med lite vacker inramning. Därför blev jag mycket positivt överraskad när Katarina Sandström dök upp i min ruta igår. Jag vet inte var hon har varit men jag har i alla fall inte sett henne på Rapport på jättelänge och jag har saknat henne. Den kvinnan är så vacker att man knappt tror att hon är på riktigt.
Jag utmanar alla att visa mig en snyggare nyhetspresentatör från någonstans i världen.
I alla fall så har jag saknat den där blinkningen och leendet i slutet av varje nyhetssändning. Vilket inte betyder att jag inte tycker det är väldigt dumt att ett svenskt företag äger en fabrik på ockuperat palestinskt område, eller att jag inte är trött på att lyssna på regeringen och oppositionen tjafsa om vem som håller ihop bäst. Och diskussionen om Sverigedemokraterna, varför drog de upp den nu?



För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vilken sändning var det?

2008-10-21 @ 23:57:51
Postat av: Susi

Det var 19:30 sändningen både igår och förrgår.

2008-10-22 @ 13:20:08
URL: http://alesbianstaringatthescreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt vacker.

2010-06-23 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0