Äntligen Grey's

Äntligen fick vi så nya avsnitt av Grey's Anatomy igår och äntligen fick vi se den där kyssen i hissen som i alla fall jag har väntat på i flera månader. 
 
Kanske är det lite desperat att behöva vänta på en enda liten kyss, men det var värt det för att få se Callies ansiktsuttryck efteråt. Det där "wow jag gillade det där mycket mer än jag trodde, vad gör jag nu?" var mycket välspelat av Sara Ramirez. Och visst på internet kan jag se massor med flatserier och filmer hela tiden men det är trevligt att någon gång ibland få se något på svensk tv, även om det är sällan, och dessutom i en av mina favoritserier. Grey's är verkligen en bra serie, välskriven och välspelad. Även om jag är ganska trött på både Meredith och Christina så gillar jag George och dr Bailey dessto mer och Callie och Erica så nu ser jag verkligen fram emot att få se hur den historian kommer att utvecklas. Dessutom verkar det som att det snart kommer att dyka upp fler intressanta karaktärer i serien, det sägs att Melissa George (Alias) förhandlar om att spela en bisexuell karaktär i serien och att Janina Gavankar ( Papi från The L-Word) har skrivit på för att spela en ny AT-läkare i serien. Kan bli intressant, det finns vissa fördelar med hösten ändå.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0