Mer nej till Prop 8

Jill Bennett pratar också om Proposition 8 i sin nya vlog, The Violet Underground.


Efter WGN:s slut har Jill flyttat till den nya siten www.shewired.com där hon kommer att ha en egen vlog som tydligen kommer att handla om lite allt möjligt. En hel del om politik låter det som, och det kan bli bra om hon har tillräckligt mycket vettigt att säga. Vlogen kommer att läggas upp tre gånger i veckan vilket är positivt för då blir inte abstinensen så stor. Och förutom diskussionen om Prop 8 så har det hittills utlovats avsnitt där Jill diskuterar med sin homofobiska granne och ett avsnitt där Jill hänger med skådespelarna från South of Nowhere. Jag tycker att det har börjat starkt och eftersom alla vet att jag är ett Jill-fan så är det väl ingen överraskning att jag kommer att fortsätta titta. Om nån mer tycker att det låter intressant så finns de första tre avsnitten här.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0