Liz Feldman


Är en ny stjärna på AfterEllen-himlen. Hon är dock inte särskilt ny i underhållningsindustrin, hon har hållt på med stand-up sedan hon var femton och under flera år arbetade hon som manusförfattare åt Ellen DeGeneres på hennes talkshow. Men nu har hon sin egen show på AfterEllen där hon inleder med monologer i samma stil som Ellen och sedan gör inte helt allvarliga intervjuer med sina gäster. Hittills har hon haft riktigt coola gäster; Kate Moening (The L-Word), Erin Daniels (The L-Word), Nicole Paone (The Big Gay Sketch Show) och igår var det Clea DuVall (But I'm a Cheerleader, Girl Interrupted, etc.). Liz är rolig och intervjuerna får dig antingen att hålla för ögon och öron eller så får de dig att skratta hysteriskt. Jag rekommenderar i alla fall att kolla in This Just Out With Liz Feldman

Ikväll tittar jag på Life och sedan blir det nog de sista två avsnitten av Bad Girls.  

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas

Kommentarer
Postat av: malin

coolt henne ska jag kolla upp ^^

2008-05-29 @ 00:26:25
URL: http://fromarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0