Life

Jag såg på premiäravsnittet av Life igår och jag är faktiskt positivt överraskad. Pilotavsnitt är i min erfarenhet inte alltid bra och jag hade egentligen inte så höga förväntningar. Det finns så många polisserier och även om jag har en svaghet för vissa av dem så finns de så många som är alltför lika, särskilt så brukar jag inte vara så intresserad av serier med en manlig huvudroll. Så jag tittade mest för att se hans partner Dani Reese
Carmen and Shane from The L Word
Ser hon bekant ut?                                           Kanske lite mer här.

Vem saknar inte Carmen i The L-word? Men nu har Sarah Shahi fått en störe roll och det verkar hon kunna göra bra. Killen bryr jag mig inte så mycket om och jag kommer nog att irritera mig på honom om han fortsätter bryta mot en massa regler. Men serien i allmänhet verkar bra och det var ett starkt första avsnitt med spännande intrig och intressanta karaktärer så jag kommer att fortsätta titta. Lite jobbigt bara att det krockar med Ugly Betty, men det finns det väl lösningar på.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0