Grey's ger hopp

Jag har alltid gillat Grey's Anatomy och det blev inte direkt sämre igår. Det var kul att se Addison igen och Kate Walsh såg inte illa ut eller. Jag önskar att de kunde ge upp Private Practice så att hon kunde komma tillbaka till Grey's. Att de nu också börjar bygga upp ett förhållande mellan Callie och Dr Hahn är också lovande.

Det är väl för tidigt att börja hoppas med litet mer representation på mainstream-tv, det händer inte varje dag.
Det ska i alla fall bli spännande att se hur det utvecklas.
Men tyvärr så är det tydligen säsongsavslutning nästa vecka. Väldigt irriterande att de inte tänker visa hela säsongen. Jag förstår inte riktigt anledningen till att  kanal 5 tar paus med två avsnitt kvar av säsongen. Eftersom säsongen redan är slut i USA borde det väl inte vara några problem, eller? Det är kanske någon tv-industri grej som jag inte riktigt förstår men det hidrar mig inte vara från att vara irriterad. Det är störande i allmänhet när kanalerna hackar sönder säsongerna hur som helst för att passa deras egen tablå. Det förstör ju lite upplägget med hur säsongerna har spelats in.  Men, men vi får i alla fall se vad som händer nästa vecka.

Ikväll tänker jag se på säsongsavslutningen av SYTYCD.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0