3way säsongsfinal


Så var då första säsongen av webserien 3way avslutad.
Det började lite skakigt som många serier gör och även om jag gillade och skrattade redan från början så var jag inte helt säker på hur mycket av det som berodde på att jag gillade ansträngningen och det faktum att Jill Bennet var med. Men efter hand som de tolv avsnitten och tillhörande 'confessionals' har lagts ut så tycker jag att det bara har blivit bättre. Skådespelarna har kommit in mer i sina roller, vilket är det som ofta brukar hända efter ett tag, och det i kombination med ett välskrivet manus och bra gästskådespelare har gjort det till ett rent nöje att gå till 3waytv.tv på måndagar och torsdagar. Det är roligt, sexigt och underhållande.
Säsongsavslutningen utspelade sig på Dinah Shore och bjöd på ett återseende av fler av dem som gästspelat under säsongen, inklusuve Elizabeth Keener, Kristy Swanson, Bridget McManus och Cathy DeBuono.  Dessutom dök Baby Sarah och Sarah Warns syster och systerdotter upp, säkert till mycket nöje för alla AfterEllen fans.
 Och det hela slutade med en cliffhanger, det verkar som Andrea och Roxie är på väg att göra slut... Hur det blir med det får vi se om det blir en andra säsong, för att det ska bli möjligt behöver de dock visa att det finns ett stort intresse för serien. Vilket innebär att de behöver så många sidträffar som möjligt, så jag tycker att alla ska ta en tur till http://www.3waytv.tv/ för att titta på avsnitten några extra gånger.

Ikväll tänker jag titta på Life och fortsättningen på det dramatiska Desperate Housewives- avsnittet från förra veckan.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0