Top Model

Jag såg på reprisen av veckans avsnitt av Top Model igår och konceptet är detsamma som alla tidigare säsonger; catfights, gråtande modeller och snygga tjejer. Det är väl dramatiken som får en fast men huvudanledningen till att titta är väl ändå att det faktiskt finns en hel del snygga tjejer att vila ögonen på. Mina favoriter än så länge är (möjligtvis under viss påverkan från The Terrible Three): Saleisha, Lisa och Ebony. 

Saleisha Photo 1Lisa Photo 1Ebony Photo 1

Jag gillar också Janet och Chantal men Bianca "Bitchanca" lever verkligen upp till sitt smeknamn. Hon är inte bara vidrigt otrevlig jag tycker inte hon ser särskilt bra ut heller, jag vet inte hur hon kom in i den här tävlingen, antagligen mest för att skapa drama. Jag vet att Jill, Karman och Dara gillade Heather och visst hon är snygg och man tycker om henne men jag är inte helt övertygad ännu. Det var Kimberly som åkte ut igår och det sörjer jag inte särskilt mycket, hon hade fina ögon men annars tyckte jag inte att hon var så speciell. Jag förstår inte Tyras besatthet av hennes öron, vad var grejen med dem?

Men mina allra största favoriter är ju förstås de där tre modellerna som missade båten, den där Natalya borde lätt ha vunnit alltihopa, undrar hur det kan komma sig ;-)

We're Getting Nowhere: The "Lost" ANTM Contestants
Cargado por sarahwarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0