Så ska det låta...

...är ett program som fort farande håller hög kvalitet. Visserligen tycker jag att det var bättre förr när Peter Harryson var programledare och det inte kändes lika inrepeterat, jag gillar inte heller att de har ändrat om ordningen och börjar med introt. Okej, jag är lite konservativ, men det är fortfarande underhållande och jag gillar musik och jag gillar när artisterna är med och bjuder på sig själva. Och Björn Gustafsson i all ära men än är han inte uppe i samma klass som Robert Gustafsson, det är en riktigt underhållare. De andra gästerna igår var också bra men jag har några favoritgäster som i min mening borde vara med varje säsong:

 Helen Sjöholm, det var alldeles för länge sedan hon var med, ingen sjunger som hon och hon är ju så söt.

Jessica Andersson sjunger inte bara bra hon är dessutom den som är bäst på att gissa låtar.

jill-179646-318882_368 Jill Johnsson sjunger som en gudinna och alla vet ju att hon har de snyggaste benen i Sverige.

Jennifer Brown, man behöver ju bara titta på bilden men hon sjunger väldigt bra också och hon gjorde en bra insats när hon var med förra säsongen.

Dessutom såg jag igår den senaste What's Your Problem?-vloggen och jag tror att den här var den bästa hittills. Cathy hade Marnie Alton (Exes and Ohs) som gäst och de gjorde ett bra jobb både med att underhålla och ge råd. Cathy DeBuono är fortfarande en gudinna.

Ikväll är det förstås dags för final i Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0