Getting nowhere with Jill, Karman and Maile x2

Igår var det dags för en ny We're Getting Nowhere-vlog, utan Dara den här gången. Men istället hade Jill och Karman Maile Flannigan på besök i soffan och det var ingen dålig vikarie. Jill och Karman verkade också vara i toppform och jag skrattade mig igenom den 55 (yay!) minuter långa videon. Jag är glad att rapportera att de, liksom jag, tyckte att maffiascenen var briljant. Och sexscenerna, men vem gillade inte dem? De hade också en diskussion om scenen med Max och Tom och om de använde sig av ingång ett eller två när de hade sex. Jag funderade på samma sak när jag såg avsnitt men jag är inte så insatt varken när det gäller bögsex eller hur transpersoner har sex så jag kan inte riktigt ha någon åsikt. Jag lärde mig dock en del av kommentarerna till vloggen. Men jag låter nog någon annan avgöra hur det egentligen låg till.

När jag hade sett klart på vloggen och vände ögonene mot tv-skärmen istället så dök Maile upp där också. Hon gjorde ett gästspel som sjuksköterska (tror jag) på Grey's Anatomy så det var ett roligt sammanträffande. Tjejerna från 3way dök dessutom upp på bild i senaste numret av QX som jag läste igår. Så det var Maile överallt igår.

Jag vet inte vad jag annars har att säga om gårdagens avsnitt av Grey's; mer Meredith och Derek drama - ge upp nån gång, Meredith fortsatte att vara elak mot Lexie -lugna ner dig, och Callie försöka bearbeta att George hade varit otrogen -vilket inte gick så bra. Det blev nästan catfight mellan Izzie och Callie, men inget hände, och tydligen har Alex inte helt kommit över Izzie. För övrigt är det konstigt att se Rory's morfar (Gilmore Girls) som ny AT-läkare med en massa ansiktshår.

Kungamordet är fortfarande lysande men jag ska inte börja en ny utläggning om hur bra jag tycker det är. Jag vill bara säga Jasmin och Gert; usch, usch usch, jag kunde verkligen inte titta. Sista avsnittet nästa vecka, jag har en känsla av att det kommer att fortsätta vara bra.
                                                                             

Ikväll blir det What's You Problem? och Criminal Minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0