The 2008 AfterEllen.com Hot 100

Röstningen är klar och resultaten presenterade. För dem som inte vet vad det handlar om så är det så att AfterEllen för andra året i rad har låtit sina läsare rösta fram de 100 attraktivaste kvinnorna enligt inte helt klara riktlinjer. Skönhet och sexighet är ju subjektivt och därför kan man förstås ha många åsikter om listan men jag måste säga att generellt är jag ganska nöjd med resultatet. Det var i alla fall ett mycket trevligt sätt att börja dagen idag, kolla in hela listan här:  http://www.afterellen.com/people/2008/6/hot100
Några personliga favoriter som kom på listan var, Jennifer Beals (nr 2) Jill Bennett (Nr 3),


Kate Winslet (nr 15) och Lucy Lawless (nr 16)

Men det var många andra som också fick en välförtjänt plats på listan. Tina Fey vann och det är väl okej, jag tycker hon är rolig men jag vet inte om jag gillar henne riktigt så mycket som många andra verkar göra.
Några som inte kom med på listan men som jag gärna hade sett där är; Simmone Jade Mackinnon (alla vet väl att jag älskar Stevie?), Celia Freijeiro (jag röstade på henne men jag förstår att hon inte är tillräckligt känd utanför den spansktalande världen för att kunna komma med på en sådan här lista), Shelley Conn (jag har tittat på Mistresses på sista tiden plus att hon spelade huvudrollen i Nina's Heavenly Delights), Shakira (har ni sett videon till Hip's Don't Lie?).



Ja, ja det finns många som platsar på listan och egentligen kan det väl inte räknas som tv, film eller internetunderhållning, eller det beror väl på hur man räknar men det var i alla fall kul att titta på.
Dessutom finns det faktiskt video för varje dag den här veckan kommer AfterEllen att ha en nedräkningsvlog där olika ansikten kända från sidan kommenterar listan, första delen var i alla fall rolig och imorgon kommer det en ny del så det kan man se fram emot nu när tv-kanalerna ska sabba min sommar med att ta paus i alla tidsfördrivsserier (dvs. det jag tittar på när jag borde sova eller plugga). Tv3 tänker tydligen inte visa något mer Xena nu på nätterna *snyft* och varför visade femman idag en repris av Ellen

Idag ska jag titta på Liz Feldmans vlog med en utlovad populär tv-stjärna.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas (Mandy och Gabby var förresten också med på listan)
Photobucket

Kommentarer
Postat av: emtpy

HUR ska vi överleva utan en daglig dos Xena!? När tänker tv3 börja visa det igen? VET DU NÅNTING!?



Okej okej, jag har redan sett hela serien, men ändå.

2008-06-13 @ 19:27:59
URL: http://emtpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0