Bara ett litet tips

Jag är alldeles för trött för att komma på något smart att skriva. Om jag såg på något igår så borde jag inte ha gjort det för jag borde ha sovit. Men jag ville bara tipsa om att Svt 2 idag börjar visa den brittiska serien Sugar Rush.
Så här presenteras första avsnittet på svt:s hemsida:

21:30 Seriestart: Sugar Rush
Sugar Rush: att vara ung, kär och kåt. Kim är 15, och nyinflyttad till Brighton med sin familj. Där möter hon Sugar, som blir hennes bästa vän och hennes första stora kärlek. Del 1 av 10. Sugar bestämmer sig för att hjälpa Kim förlora oskulden. Kim tänker mer på Sugars bröst än killar men försöker spela med. Hemma håller familjen på att komma sig tillrätta, och anlitar hantverkaren Dale som hjälp. Dale sätter inte bara upp dörrar, utan även på mamma Stella.

Låter ganska intressant tycker jag och vi tackar Svt för att de tillhandahåller lite lesbisk underhållning så här mitt i sommaren. Och på samma dag som L-Word visas på tv400 dessutom så har man den kanalen kan man nu på torsdagar få hela en och en halv timme flatunderhållning, det hör inte till vanligheterna.
Kim (Olivia Hallinan) tillsammans med Maria Sweet, även kallad Sugar (Leonora Critchlow) © Sony 2007 CPT Holdings, Inc. 
Läs en utförligare beskrivning av serien här: http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=93364&a=1142508

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas
savesonlikeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0