Side note

Jag gillar Criminal Minds, det har jag sagt förut. Jag gillar det smarta och de psykologiska med det, Hotcher's psykning av advokaten i dagens avsnitt var underbar och Reids överintelligenta superminne är underbart. Jag gillar Garcia's super tech skills och JJ och Emily's mer emotionella kompetens. Och jag gillar subtexten och väljer att helt ignorera JJ's så kallade förhållande med killen från New Orleans. Men nu gillar jag det också för att de i de senaste avsnitten har haft gästspel av två av mina gamla favoriter från Tredje Skiftet. Först när de letade efter seiemördaren i Miami så dök Tia Texada som spelade Cruz upp och idag dök Amy Carlson aka Alex Taylor upp som en väldigt attraktiv åklagare.

Image:Maritza Cruz.jpg
Tia Texada                                                      Amy Carlson

Den serien saknar jag också

För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0