Side Note

Vad är meningen med SVT:s nya dramaserie Åkalla? Det kanske bara är jag som inte förstår den artistiska briljansen i det men första avsnittet kändes inte helt hundra. Det kändes väldigt teatraliskt av och till men det var kanske det som var meningen, men vid andra tillfällen kändes det bara som en såpa med konstlad dialog och ännu sämre skådespeleri. Och vad gjorde Lena Endre mitt i alltihopa? Hon och flera andra har man ju sett göra mycket bättre ifrån sig tidigare så hur hamnade de i det här? Jag vet som sagt inte riktigt men det kändes inte riktigt klockrent. Jag ser mer fram emot årets julproduktion om Selma Lagerlöf.

För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0