Side Note

Är någon förvånad över att Kevin vann Idol ikväll? Jag är det inte. Bra för honom, han har nog vad som krävs för att bli en bra idol. Men inledningsframträdandet, som i och för sig var ganska imponerande, påminde mig om varför jag inte borde bry mig så mycket om det här programmet, de letar inte efter samma sak som jag gör i en idol. Det är underhållande att se duktiga sångare och ungdomar med mycket personlighet men när det kommer till kritan så är det inte någon mainstream pop som jag kommer att lyssna på. Känns ganska skönt att det är över, nu kanske man kan göra något annat med sin tid, typ fira jul och så.

För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0