Side Note

Trevligt avsnitt av Design: Simon & Tomas ikväll. Jag brukar inte titta på det för jag är inte mycket för sådana där designprogram men när jag knappade över några minuter tidigt inför Cityakuten så blev jag intresserad och var sedan tvungen att se hela avsnittet på webben. I dagens avsnitt så träffade inredarna Eva och Karoline som behövde hjälp med sin sons rum. Bäst var väl att deras sexuella läggning inte ens nämndes utan vi såg en familj som alla andra som ville ha ett fint rum till sonen i familjen. Rummet blev också riktigt coolt även om det var intressant ur ett könsstereotypiskt perspektiv att rummet innan det blev omgjort gick helt i rosa men när det hade blivit ett riddarrum var det mörkblått.

För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0