Nu längtar jag igen

Som jag har sagt tidigare så är det inte helt lätt att veta vad man ska tänka om den sista säsongen av L-Word med alla nyheter som kommer hela tiden. Kanske hade det varit bättre att hålla sig helt borta från spoilers men eftersom de finns överallt så vet jag redan för mycket. Och det sista jag hörde gjorde mig lite mer positivt inställd igen. Jag gillar fortfarande inte hela idén med mord och fängelse, men efter att ha fått veta vem som antagligen dör så känner jag mig lite lugnare. Jag tänker inte berätta vem det är för det är kanske för mycket information för en del, men jag kan i alla fall säga att det är inte den jag var rädd för att det skulle vara. Och efter att sett den här nya trailern med kommentarer från Ilene och skådespelarna så kände jag mig förväntansfull igen, och får jag bara säga "Rachel Shelley, wow!" igen, och Rose Rollins och Jennifer Beals och Leisha Hailey och Alexandra Hedison är tillbaka! och allihopa egentligen...


PS. Om ni verkligen vill veta vem som dör så finns svaret här DS.

För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0