Hallelujah moments

Visserligen var jag aldrig något större fan av Kishti när hon var Idoldomare men hennes klassiska uttryck har jag haft användning av ibland så till ära av kvällens Idolfinal så tänkte jag dela med mig av några tillfällen när det har varit det enda som passat in. Jag har inte läst Kishtis definition av uttrycket men för mig handlar det om de där tillfällena när man ser något som är så bra att man inte finner några andra ord för det.

Det skulle egentligen kunna användas om vilken som helst video med Helen Sjöholm men när jag såg den här på den stora duken så fanns det verkligen inga andra ord för vad jag kände, bara Hallelujah.




Jag hade aldrig hört talas om Keith Olberman förut men när jag fick höra hans åsikter om Prop. 8 fick jag rysningar, så välformulerat och så sant.

 

Dubbel Hallelujah egentligen; KT Tunstall med en av mina favoritlåtar, for obvious reasons, och Gro Hammerseng som är anledningen till att jag har spenderat en antal timmar den senaste veckan på att titta på handboll trots att hon inte ens är med. När Gro ler har jag inga ord.
För övrigt anser jag att abc bör dränkas i protester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0