Ellen, The Ellen Show, The Ellen DeGeneres Show

Hon kunde ju välja lite mer originella namn på sina program men i alla fall så bjuder kanal 5 nu på ännu mera Ellen på vardagarna. De börjar visa repriser av hennes gamla sitcom Ellen. ellen Idag visade de det allra första avsnittet och jag kan inte säga att jag var överdrivet imponerad.  Det var t.ex. ett skämt där Ellen väntade i telefon och sjöng med i musiken som spelades, när hon sjöng som högst så svarade de förstås i andra änden, lite förutsägbart kanske. Men det var ju också 14 år sedan och hel del har hänt i utvecklingen av tv sedan dess. Det här var ju också på den tiden när Ellens karaktär var "straight" och dejtade killar, vilket man kanske kunde vara utan att se. Men om man vill se en serie som skrev tv-historia (och det vill man ju) och om man orkar hålla ut lite så kommer de kanske så småningom till säsong fyra och fem där det blir lite intressantare. Och Ellen är ju alltid rolig även om jag föredrar den moderna versionen av henne.
Så om ni vill och inte har något jobb eller skola att gå till kan ni nu börja 12:50 med hennes talkshow och sedan 13:40 börjar komediserien.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas i svensk tv
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0