Cherry Bomb

Jag vet att jag har varit lite för upptagen med annat på sista tiden (och värre kommer det nog att bli), så upptagen att jag inte ens har sagt något om Cherry Bomb. Men jag kände att det var dags att ta lite tid för det eftersom det är en ny favorit.
Cherry Bomb är ett av de nyaste tillskotten till AfterEllens vlogosfär, som sagt har jag varit lite upptagen så de är redan inne på sitt tionde avsnitt. Vloggen som går upp på fredagar kanske skulle kunna beskrivas som Fråga Olle möter The L-word, eller kanske inte. Vad den i alla fall går ut på är att fyra tjejer sitter och diskuterar relationer, sex, osv. från ett lesbiskt perspektiv. Varje vecka tar de upp ett nytt ämne och tillför en hel del intressanta perspektiv även om de ofta inte är så väldigt överens. Men de är alla smarta, snygga och roliga och det är alltid spännande att höra vad de har att säga. Varje vecka svarar de också på en tittarfråga, så om ni har några relationsproblem som behöver lösas är det bara att skriva.

Så kanske Tatum, Dalila, Gloria och Nikki löser dem åt dig ;) Kolla också in en liten videointroduktion här: http://www.afterellen.com/blog/sarahwarn/cherry-bomb-video-blog-1
AfterEllen har så mycket videoinnehåll nuförtiden att till och med jag har svårt att hinna med. Det är i och för sig bra för då finns det mycket att välja på och något för alla smaker men det gör ju att man måste prioritera och just nu har Cherry Bomb hög prioritet för mig, tillsammans med We're Getting Nowhere, Brunch With Bridget och She Made Me Watch This hör den till de vloggar jag aldrig missar. De andra tittar jag på när jag hinner, och en del har jag bara sett första avsnittet av för att sedan konstatera att det inte är för mig, t.ex. så bryr jag mig varken om dataspel eller basket så de vloggarna kan jag lätt skippa. Anyway, kolla in Cherry Bomb det är bra.

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör visas på svensk tv
SPashleysavesonbannerresived2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0