90210

Spin-offen på Beverly Hills har det pratats mycket om på sista tiden och även om jag tittade på serien back in the day så har jag egentligen inte känt mig särskilt upphetsad över den nya versionen. Jag är lite över tonårsserier och bara för att det var bra på nittiotalet betyder inte att det kommer att funka nu. Men idag avslöjade AfterEllen (som alla vet min enda källa till information) http://www.afterellen.com/blog/sarahwarn/hot-moms-of-90210 att Maeve Quinlan kommer att spela mamma till en av ungdomarna i serien så nu känner jag mig i alla fall lite lockad att titta när serien kommer till Sverige. Maeve som vi förstås känner igen som Spencers inte helt accepterande mamma i South of Nowhere
image

Och som Roxies bästa heterokompis Siobhan i 3way.


Det är ju kul att hon har fått en ny roll nu när South är slut och det ska bli spännande att se henne i något som faktiskt har ganska stor potential att visas på svensk tv.

Det betyder förstås inte att jag har gett upp hoppet om att South of Nowhere ska visas på svensk tv för det tycker jag fortfarande att det borde.
BANNER02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0