Jag har inte tid men...

...jag bloggar ändå.
Bra avsnitt av Anna Pihl igår och särsklit kul att se Iben Hjejle igen, jag har saknat Mikala och tiden när hon och Anna jobbade tillsammans. Men hon sitter tydligen fortfarande i fängelse fick vi veta och det var väldigt spännande när hon skulle fungera som informatör för att ta reda på hur knark kom in på fängelset.
Och scenen på fängelsegården påminde mig om en annan fängelsegård:

Mikala hade ingen tandpetare men hon såg inte så illa ut i alla fall.

Cashmere Mafia var också ganska bra tyckte jag, jag gillade scenerna med Caitlin och Alicia. Jag såg någon omröstning på tv3:s hemsida om vem folk gillade bäst och jag tror att Caitlin ledde. Det förstår jag för hon är roligast och gulligast. Men Lucy Lius karaktär får ett plus för "I went to Wellsley..."-repliken. Även om det förstås är en stereotyp så är det roligt eftersom både Sarah Warn och Malinda Lo faktiskt gick på Wellsley.

Nytt avsnitt av 3way igår också förstås och det var bra igen. Cathy DeBuono spelade terapeut med en del egna problem och det skapade en del roliga situationer när hon krävde att alla fyra tjejerna skulle komma till terapisessionerna. Jag gillar också att de inkorporerar flera olika historier i avsnitten; förutom huvudhistorian så finns det en paralell historia om Shiobans problem på inspelningen av Young Doctors Who Cry; och så har de dessutom inkorporerat Ladycops. En tv-serie som tjejerna tittar på om två kvinnliga poliser som är partners på och utanför jobbet. Där Liz Vassey och Christina Cox i stort sett upprepar sina roller från Nikki & Nora fast med lite mer komedi, briljant tycker jag om det.

Ikväll blir det SYTYCDS

För övrigt anser jag att South of Nowhere bör räddas
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0