Fanvideos

Jag skrev för ett tag sedan om att folk gör videos om Emily och JJ från Criminal Minds. Och det är roligt att för varje lesbiskt par, lesbisk subtext eller folk som man önskar var ett par så finns det någon som har gjort en fanvideo om det. Alltifrån någon obskyr tysk såpa till klassiker som Xena, har det visats på tv eller film så finns det någon som har gjort en video om dem. Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av några videor som jag gillar (utan inbördes ordning).

Eftersom jag har haft Bad Girls maraton på sista tiden så kan vi väl börja med en Nikki och Helen video:

En klassiker är förstås Xena och Gabrielle och vad än folk säger så var de mer än vänner:

Några av mina favoriter är Esther och Maca från den spanska sjukhusserien Hospital Central:

De här två skulle många vilja se tillsammans, Jennifer och Sam från Exes and Ohs


Och förstås för att stödja South of Nowhere som jag fortfarande anser bör räddas så avslutar vi med Spashley: 

Det här är förstås bara ett urval och de finns säkert de som är ännu bättre, men det finns tusentals videos och så mycket tid har jag inte. Därmed inte sagt att det inte blir en fortsättning på det här...

Kommentarer
Postat av: malin

gillar din blogg ! och spashley är söta ! vart kan man ladda ner hospital center eller se på det ? ha det bra, malin

2008-05-14 @ 13:12:55
URL: http://fromarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0