Att stirra på skärmen

Mitt liv är inte så spännande så jag tenderar att försöka liva upp det lite genom att leva genom det jag ser på skärmen, d.v.s tv- eller datorskärmen.
Jag ser en hel del på tv; mycket amerikanska serier, en del danska serier, någon gång ibland en svensk serie, en dokumentär eller nån film. Men eftersom lesbiskt innehåll inte hör till vanligheterna på tv, ens i vårt framåtsträvande land, så får jag också en del underhållning från internet. Jag ser på L-word och en del lesbiska filmer som jag lyckas hitta, dessutom finns det en del saker som är producerade för internet. En ny favorit är den nya serien 3way (http://www.3waytv.tv/) och vloggarna på afterellen (www.afterellen.com) håller mig underrättad om allt jag behöver veta, och lite till, om lesbisk underhållning plus att de är roliga och fulla av snygga flator.
Nu tänkte jag att jag skulle dela med mig lite om vad jag ser på och vad jag tycker om det, om det nu är någon som bryr sig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0